2 hela dagar kvar i fjällen

De blev ingen våffelstuga idag. Vi tog en stan med bilen ist och kollade runt lite, kollade in den otroligt fina naturen här uppe, och de kan jag lova. Detta borde alla uppleva. Klar blå himmel och allt är precis vitt av all snö. Alla fjäll runt omkring. Så vackert. Efter att ha åkt i en vinna var vi tillbaka i stugan för att jag höll på att kissa på mig, de är ju inte direkt så att man stannar bilen hoppar ut och drar ner byxorna i -20 graders kyla precis. Haha. Efter att jag lättat på trycket åkte vi ner till byn och besökte lisas bod, där köpte jag en lampkjol och 2 jätte söta plåtburkar. Sen tog vi och åt på lisas café. Sen åkte vi hem igen och spelade lite spel innan resten kom hem. Så än så länge har de varit en super mysig dag, förutom magen då den kunde ju varit bättre. Haha. Ikväll ska dom iväg och åka lite skidor och sen vid 8 ska iaf jag och krille spela bingolotto. I morgon är de nyår och de ska vi fira i stugan med god mat, dricka och raketer. Så de kommer nog bli bra de med. Inte som att fira i stan precis och de är något jag kommer sakna men de får de allt bli nästa år. Om jag inte vinner några miljoner ikväll. Och när jag kommer hem ska ni naturligtvis få massa bilder också. Från kul och denna resa. Har gud lyckats hitta eller första hur jag lägger upp bilder direkt från mobilen så de sparar jag på. Så håll utkik ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0