Andra advent!

Vaknade upp alldeles för tidigt idag. vid 8 var jag uppe. men sen blev det att ändå ligga och dega i soffan till kl blev halv 1. Då kom Johanna och hämtade mig så åkte vi på Loppis i Boxholm. Var två olika och dom sålde hur mycket som helst. Och de va ju massa nytt och allt i shabby Chic stil, så underbart. jag var i himelriket.
De jag köpte var:
2 st stora fina vist korgar
2 st små ljuslycktor
1 st stor ljuslyckta
1st brevställ
5 st små trähjärtan
2 st bokstäver (K för Krille och S för sandra)
och jag är så nöjd men hade jag bara haft mera kontanter med mig så hade jag köpt ännu mera saker för det var så himla billigt :)

Här kommer lite bilder på sakerna och även på lite jag köpt innan i veckan också.

 

inte dom bästa bilderna men iaf.

 

Krille har åkt iväg på hockey nu och jag funderar lite på om man skulle ta en sväng på stan. det är ju trots allt öppet söndagarna nu i december.
Och jag missade ju de förra eftersom jag låg hemma och var sjuk då.
Hmm, ska ringa och kolla om Jentan vill och kan följa med mig. Känner inte för att gå själv.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin fina grejer :)

2009-12-10 @ 22:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0