Ensam i en stuga i fjällen

Japp så är det. Sitter i en stuga i fjällen helt ensam. Alla andra är i backen och åker skidor. De visste jag naturligtvis innan vi åkte att jag skulle vara själv men hade nog inte tänkt mig att de skulle bli såhär tråkigt. Och att jag skulle ha såhär ont i magen att jag inte ens vågar ge mig ut på en promenad. Det är klar blå himmel och sol och hur underbart väder som helst. Kan tänka mig att resten av gänget har de redigt bra i backen. Tråkigt nog är de en bit att gå för att komma till skidanläggningen om man som jag inte åker något. Haha, nu skulle man haft ett körkort. Igår när dom var iväg gick tiden väldigt fort. Och när dom kom hem käkade vi och tog de lugnt och sen på kvällen tog vi en promenad till afterskin. Vilket var väldigt kul. Tog en skogsväg som jag egentligen skulle kunna ta nu också men vill inte ge mig ut där själv pga att jag åkte ner i 2 st stora hål igår så krille fick dra upp mig. Och inte så kul om de skulle hända när jag är själv. Iaf väl hemma sen fixade vi middag och sen gick vi och la oss. Tanken på att det är 5 långa dagar kvar här uppe Känns inte för kul. Haha, jag trivs bäst hemma! På lördag är det exakt en vecka kvar till jag fyller 21 år. Oh, så kul. Tiden springer verkligen iväg. Och på torsdag är de 2 månader kvar till vi flyttar, men förhoppningsvis får vi flytta in tidigare är så :) så snart dags att börjar packa, för de är redigt mycket som ska ner i lådor. Haha, man samlar ju på sig en hel del. Ne nu ska jag ta och läsa i min bok och hoppas på att iaf krille kommer en snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0