fredagen den 4 december!

Då var det återigen fredag. Bara jag som tycker att dagarna bara springer iväg. fast det är väl ändå lite skönt. Då är ju julen snart här.

idag har jag varit på jobbet och fixat lite papper. efter det blev det en sväng på stan med Maggan. Och jag var så himla shopping sugen men jag bestämmde mig för att hålla mig tills i morgon då jäklar ska de handlas. haha, iaf så mkt som min ekonomi klarar av.
det ska iaf bli ett par nya skor och några fina tröjor tänkte jag. Nåt fint till julafton med kanske.

Nu har Krille iaf gått på julfest med jobbet och lämnat mig ensam hemma. Vilket inte är allt för kul en fredag kväll. men sånt man får ta.
Så ikväll blir det att se lite idol och käka skummtomtar innan de blir sängen tidigt. Ska ju upp vid halv 7 i morgon var de tänkt.

Pratade en stund med min lillebror idag också. han är uppe i Karlstad hos tjejen. och han hade köpt julklapp till mig som tog halva hans resväska. Att jag blir nyfiken nu. vill bara ha jul med en gång ju.
Jag har då inte vuxit till mig. Är alltid lika nyfiken på vad alla klappar innehåller . haha.

Nu blir det idol. på söndag återkommer jag med allt om våran resa till gbg.

Jag och mitt onda finger :(

 


Kommentarer
Postat av: maggish :)

haha va söt du är, ser jätte liten ut ju :)

2009-12-10 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0