Jobbdags

Då var det tisdagen den 8 december, tusan vad fort det går. nu är det inte långt kvar till jul. och jag längtar så.
Idag blir det jobb på skafferiet mellan 11,30-18,00. Känns sådär för jag är grymt trött. Vaknade i morse av att någon sågade med motorsåg kl 8. jag som hade planerat lite sovmorgon.

Igår var jag ledig hela dagen och då träffade jag jennifer och vi gick o kollade in hennes nya lägenhet som hon ska flytta in i snart. och den var så otroligt fin. hon har bara några veckor kvar och jag o krille har 3 månader kvar tills vi flyttar. Känns fruktansvärt, de kommer ta sån tid innan.
Iaf så tog vi en sväng på stan efter och kollade in lite saker som vi vill ha sen när vi flyttat.
och man hittade ju massor av fina saker.
men jag köpte mig iaf något igår som jag velat ha i 3 års tid nu. En jätte stor tomte. den är 80 cm och jätte fin. så nu äntligen är den min :)
På eftermiddagen åkte vi hem till Sandra och kollade in hennes nya lya och den var också super fin.
Hämtade 2 banan lådor för att jag skulle packa ner saker som bara är ivägen. har ju köpt lite nya saker nu, och allt får inte plats här hemma så har packat ner massa gamla saker som ska få komma upp sen i mars. och jag kan tänka mig att de hinner bli mera saker ;)

Ne nu tänker jag göra mig iordning och sen sitta och pyssla med lite julkort innan de blir jobbet.

världens fränaste tjej :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

otroligt gullig :)

2009-12-09 @ 17:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0