Jul i vårt hus

I torsdags på kvällen tog jag och syster en sväng på stan. de va ju öppet till kl 21. de va kankse inte alls för kul för de snöade som bara den men det var ändå lite mysigt. jag köpte mig en jätte fin tröja/tunika med nitar och ett par jeans tights.
Igår var jag ledig vilket va skönt. Jag och pappa tog en mysig sväng på stan och köpte julklappar till mamma. jag köpte även en ljulstjärna på torget. Efter det körde pappa mig till sjukhuset för jag skulle ner och ta ytterligare lite prover. Och tusan vad hon tejpade mig efter blodprovet. Har stora röda märken nu.
Iaf, på kvällen åkte jag och Krille ut till hestra och hälsade på vilket var kul, händer inte allt för ofta. Kökade kvällsmat där ute med. Sen frammåt 10 åkte vi hem och la oss på soffan.

Idag vaknade jag tidigt som vanligt och gick ut på stan en sväng. Köpte massa julgrejer.
Sen gick jag hem och julpyntade lägenheten och de blev jätte mysigt. Så snart ska jag ta och tända upp alla ljus :)
För ikväll ska hela Lofsendalen gänget träffas och planera för om exakt en vecka åker vi upp till fjällen och stannar där en vecka .
Här kommer iaf lite julbilder på de jag pysslade med idag :)
Även en bild på min STORA tomte jag köpte förra veckan !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0