Jul på Lisseberg!

Dagen började med att jag gick upp och gjorde mig iordning. Vid 8 tiden kom Mamma och Pappa och hämtade mig så körde Pappa oss till Mjölby där vi gick på bussen för att åka till göteborg.
och resan upp gick redigt fort.
Väl i gbg så fick vi gå av vid lisseberg men vi sate fart mot stan för att shoppa lite.
och gud så mycket folk det var, helt sjukt!
Så tråkigt nog blev det inte så mkt shopping som vi hade tänkt. jag köpte mig en t-shirt/klänning på gina och en kökshandduk på lagerhaus.
tiden bara sprang iväg och tillslut var vi tvugna att sätta oss på en spårvagn till Lisseberg. Och väl där så var de hur mycket folk som helst. men det var super fin, och lika mysigt som jag hade förväntat mig.
Vid 19 rullade bussen hemmåt igen, och då var det riktigt skönt att få sätta sig ner lite.
och hemvägen gick ju ännu snabbare som vanligt.
dagen var iaf helt kanon och jag hade det super mysigt ihop med mamma. :)
Och jag somnade som en stock i soffan när jag var hemma. (efter att tjatat och berättat allt för Krille)
Nästa gång jag åker dit på Julmarknad ska de ju iaf inte ske en helg, de får allt bli mitt i veckan.

Lite bilder. och min söta Mamma <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0