Lucia!!

Nu har de varit väldigt dålig uppdatering här märker jag. Men jag har verkligen inte mått bra dom senaste dagarna eller egentligen dom senaste 2 månaderna men nu har de varit som värst. Min mage som bråkar med mig.
Så i torsdags blev de doktorn, tog massa prover och så och de ska jag göra tills dom hittar nåt. Jag måste ha hjälp bara.
ja så de har inte hänt så mkt mera än att jag bara gått hemma på dagarna och haft de super tråkigt. Jag har iof inte orkat göra något.
Igår var de planerat att vi skulle åka till Familjen Burenby på middag och julgodisbak, men jag fick stanna hemma. men som tur var så ringde maggan mig och vi pratade i hela 2 timmar. så skönt att få prata av sig, och nu var de längesen vi pratade så mkt. Flera år sen.
Idag vaknade jag av att krille gick upp och gjorde frukost vid tv:n. Macka, oboy och pepparkakor. Och tända ljus. Han är för underbar. sen har jag mest gått hemma idag.
var planerat att jag skulle gått ut en sväng på julmarknaden men min mage ville inte de så åkte till willys en sväng och köpte grejjer till julgodis. så de har jag bakat iadg. men är inte helt färdig än.
I veckan blir de lite jobb förhoppningsvis om min mage vill. Och de hoppas jag, för jag vill inte gå hemma mera.
ne nu blir de OTH.
Kommer nog ett inlägg i morgon med, med lite bilder :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0