När man äntligen..

..gått och blivit frisk.
Ja de är ju inte sant, blir så trött. Har precis blivit frisk från flera dagar av feber. Jobbade på skafferiet igår och allt var bra.
Gick upp vid 5 i morse för att jobba på Ica. och hinner jobba i 1 timma innan jag skar mig på en kniv. Så sabina var gullig och tog hand om mitt finger medans jag försökte ta de lungt. de bara pissade blod :(
Så de va bara att ringa Krille så fick han komma och skjutsa mig till vårdcentralen. Och naturligtvis öppnar dom inte förens kl 8 och vi var där 10 i och inte fan kunde dom hjälpa mig innan de. blir så förbannad.
Nu ligger jag iaf hemma med ett handikappat finger. Blir inget jobb mer på resten av veckan. naturligtvis. Pengarna bara försvinner ju.
jag ser i alla fall fram emot lördag för shoppa kan jag nog ändå göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0