Ny klippt!

Dagarna för min del har inte varit speciellt roliga.
Mest varit hemma pga av min mage som inte vill ge sig.
maggan var iaf här en sväng en dag och gjorde mig sällskap. vilket var väldigt kul.
Har även jobbat lite på skafferiet. ca 3 timmar per dag (tisdag&onsdag) är väl vad jag klarat av. men de har inte varit så kul med magsmärtor men bara att bita ihop, vill inte förlora mera pengar nu.
Men har pratat med doktorn idag och fått nya medeciner och ska även dit på fredag och ta mera prover. så jag hoppas att dom kan komma på nåt vad de kan vara. Ska väl även få åka till eksjö och så ska dom köra ner en kamera i halsen på mig. vilket jag inte ser fram emot.

Igår var jag även och klippte mig och tusan vad jag är nöjd :)
Klippte av en rejäl bit men bra blev de. har lång page nu, haha. svårt att förklara.
Tur att jag blev nöjd iaf :)
och de verkar som att folk tycker det är snyggt. det är vad dom säger iaf. ;)

en liten smygtitt ;)

 

Hur underbart är det inte föresten med all snö som kommit till lilla tranås? jag bara njuter.

När Krille gick upp i morse var han jätte sur för att plogbilen stört honom hela morgonen men jag vara bara lycklig. För vad menas med att man hör plogbilen när man ligger inne i en varm säng. Jo att när jag väl går upp och kollar ut kommer de vara massa snö utanför. Det blir jag lycklig av :)

Och nu är det bara en vacka kvar till jul nästan. Och jag har något inplanerat varje dag fram tills dess så de kommer bli kanon. de kommer gå så fort.

 

ne nu ska jag ta och ta hand om disken innan Bonde börjar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0