Sjuk i en stuga i fjällen

Igår kväll blev jag riktigt dålig. Har ju som sagt problem med magen och har haft de i snart 3 manade. Men igår gav den nog upp helt. Fått springa på toan hela tiden (vilket inte är så lätt när vi är 6 st som delar på en toa) har feber och skakar i hela kroppen. Och sen smärtan i magen också. Så nu vill jag absolut bara få komma hem. Men de är ju inte de lättaste när man befinner sig 60 mil hemifrån. Så jag har legat halv död i sängen ändå sen halv 8 igår kväll. Men på eftermiddagen kom krille och hämtade mig så tog vi bilen till after skin. Så nåt annat än väggar med träpanel har jag sett. De kanske inte var de roligaste att sitta med ett halv dött gäng som drack öl när man själv inte vågar dricka en droppe. Men jag kan tänka mig att dom har de grymt kul på dagarna i backen. För så trötta som dom är när dom kommer hem så kan jag förstå det. I morgon skulle krille vara hemma på dagen och bara köra kvällsåk. Så om jag har blivit lite bättre och har några krafter så skulle vi ta vässlan till våffelstugan. Och de hoppas jag att jag ska klara av. Ne nu hör jag att det är folk på ingång. Lunch sugna kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0