Det går bra nu!

Just nu vid detta tillfälle så är jag så otroligt lycklig. igår var jag på din bostad och sa ja till lägenheten vi kollade på i fredags. Varit nervös hela helgen över att nån annan skulle hinna före.
Den var så otroligt fin. Så den första mars flyttar vi in i en etage (2vån) lägenhet med egen ute plats fina tapetar och helt underbar lägenhet på storgatan 38. Haha, nu kommer vi bli äkta statsbor. Mitt innne i smeten. haha.
Kollat lägenhet nu i ett år och velat hitta den perfekta och som båda tycker om och nu har vi gjort det.
Jag blig galen på mig själv för att jag hela tiden tänker på den. Hur vi ska ha det, vart ska den tavlan sitta, vad ska jag ha i det fönstret osv. Hallå sandra skärp dig det är 3½ månad kvar. haha,  men de går ju inte sluta. jennifer är nog den ända som förstår mig för hon är precis likadan. Fast hon får ju sin och ca 1½ månad. haha!
Det blir iaf en Ullareds resa med mor i Mars för att inhandla massa nya saker, så nu blir det för lilla mej att spara pengar. Det jag vet nu att jag ska ha är lampor, lakan, tavlor, kuddar/fodral, dukar, handdukar. haha, ja listan kommer ju absolut att hinna bli lång.

I söndags var det fars dag och vi blev hembjudna på middag i hestra och som vanligt så var det otroligt mysigt att träffa alla och tiden bara sprang iväg. Fick potatisgratäng, fläsk/kycklingfile, sallad och sås till middag och efterrätt blev Marängschwis (stavas). mammas mat slår allt. haha.

Igår blev en ganska lugn dag. räffade jennifer och gick på stan med henne i 2 timmar, sen fixade jag lunch till mig och krille sen var jag helt genomfrusen efter stan så jag satte på en film och la mig under täket. Så ringde jennifer och vi pratade lite, sen vart jag så trött att jag pausade filmen och sov en stund, men sen ringde jennifer och väkte mig så pratade vi ytterligare en stund. Sen la vi på och så ringde hon upp igen och då pratade vi i en timma och tjugo minuter. hahaha! Vi kan prata vi. Så vi nöjde oss inte med 2 timmar på stan.
Efter det fortsatte jag med filmen. sen kom min älksling hem och vi åkte o handlade, sen satte vi oss i soffan och kollade johan falk.

Idag är de mkt som ska göra. Arbetsförmedlingen och skriva närvarorapport, sen till ica och prata med marie och ikväll ska jag jobba på Mistat. Så mkt kanske det inte var att göra.


Tuva & Tindra i söndags.

Mosters små sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha okej, det blir nog bra. Är inte online på kvällarna oftast eftersom det slöar ner spelandet men det är bara att skriva när du ser att jag är online :)

2009-11-12 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0