Jädrans spruta!

Nu var det visst ett tag sen man skrev här.
I tisdags blev de jobb på skafferiet en sväng, sen råkade jag visst sitta kvar där i över 2 timmar efter att jag hade slutat, haha. på eftermiddagen åkte jag och krille och kollade in en lägenhet. Nej vi ska inte ha den, bara kollade. Vi ska ju ha våran fina på storgatan.
Efter de släppte krille av mig vid Skafferiet och jag o jennifer satte oss på cyklarna och åkte ner till parken för att ta den där förbaskade sprutan. Stod i kö i över 2 timmar. Fy tusingen men som tur var stod Tranås egna lilla Jalle och sålde korv utanför så de fick de allt bli varsin.
Väl hemma så färgade jag håret för de behövdes verkligen.
Och glad var jag för att jag inte hade ont i armen eller mådde dåligt. men de skulle jag glatt få ångra när jag vaknar på natten av att jag inte kunde röra armen. satan vad ont de gjorde.
Dagen efter var det dags för jobb på Skafferiet igen. Och jag kände mig absolut inte bra, svettades som bara den och var yr. Men jag bet ihop och uträttade några ärenden efter jobbet och väl hemma dam jag ner i soffan med en febertermometer, och ja feber hade jag och har haft sen dess. Trode ju de skulle gå över efter nån dag men inte de.
Och igår upptäckte jag till min fasa att jag hade massa röda utslag på armarna som nästan såg ut att vara påväg att bli blåsor, men de har sakta börjat försvinna.
och jag är så förbannad att man ska ta en spruta för att inte bli sjuk! men då blir man de lika f*n ändå.
Så nu har jag gått miste om 2 dagars arbete på Ica. Usch mycket pengar som jag skulle fått innan jul. Men nu ska jag se till att bli frisk för nu har jag jobb som väntar fram till nästa fredag och jag vill då inte missa något mera!

Igår kollade jag på den omtalade filmen Twilight. Oh jisses den var visst lika bra som alla sagt!
haha, och jag som bara tyckte de var töntigt med vampyrer. Men jag antar att jag får slänga mig i väggen! Nu väntar jag på andra filmen :)

Jag hade ju också planerat att jag skulle städa och adventspynta nu i veckan man de har de ju inte blivit något med. Så de får väl bli direkt när jag piggnat till.
Och jag måste bara bli frisk tills i morgon, eller lite piggare iaf för då ska jag ut till hestra och baka pepparkakor ju. de vill jag inte missa!

Ne nu blir de att lägga sig igen.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Nästan alla mina elever har blivit sjuka efter att ha tagit sprutan.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig helg

2009-11-28 @ 16:17:21
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0