Lovely Sunday

Fredagen blev inte redigt som planerat. gick till ica för att jobb men efter 10 min drog det igång igen. är nog de värsta jag känt. Skakis, kalsvettas, mår illa och de känns som jag ska tuppa av. Som tur är så har man så otroligt gulliga jobbarkompisar som hjälpte mig med vatten sittplats m.m. :)
Jag betsämde mig iaf för att åka hem igen och krypa ner i soffan, vilket jag gjorde helt rätt i. När jag kom hem var temperaturen på febertermometern aldeles för hög.
Så jag och krille kröp ner i soffan och kollade wallender/cellisten. mycket bra.
sen sov jag som en stock hela natten tills klockan ringde och jag gick upp för att åter göra ett försök på ica, och det gick bra. Jag var inte på topp men jag klarade det och jag är stolt.
Väl hemma sen igen vid 11 gick jag och la mig o sov i några timmar. Velade om utgång eller ej. men kände mig ännu lite piggare så de blev fest.
Vi satt här hemma några stycken och sedan gick vi till Babar och fy tusan vad det var kul. dansade och hade det skit skoj ända tills någon drukit på tok för mkt och blev dum, men vi det här laget vet man vad de beror på. Spriten!
När vi väl hade lyckats komma hem efter allt så somnade jag gott i min säng.
Idag har man inte gjort många knop. Kollat Wallander/Prästen och bara tagit de lungt. och de gillar jag.
Blev dock inte en enda bild i går.

I morgon väntas provjobb på Mistat!
Önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0