Underbara helg!

Jag har haft en konon helg. I fredags efter jobbet träffade jag Maggan en sväng. Hälsade på henne när hon väl var hemma. Efter de tog jag de lite lungt sen gjorde jag kvällsmat till mig och älsklingen och sen kollade vi på Wallander Läckan och bara myste.
I lördags gick vi en sväng på stan. Gick till Malmqvist guld och shoppade upp pressentkortet Krille vann på lyxshoppingen. Blev varsitt armband och jag valde ett super snyggt från SNÖ.
Efter stan åkte vi ut till Hestra och hälsade på Syster, Andreas, Tindra och Tuva. Väldigt mysigt.
Sen hemma gjorde vi hemma gjord Pizza och fortsatte kvällen i soffan med film. Dag-Ottos egna fil , haha! så bra.
idag tog vi en rejäl sovmorgon och sen har jag legat och sovit på soffan. Vi har även rensat massa här hemma, slängt glas handdukar och massa tidningar. man kan ju faktiskt börja rensa lite nu, sånt man ändå inte använder behöver ju inte ligga och skräpa, och då gör de att de inte blir så mkt när de äntligen blir flyttdags.

Denna veckan väntas det lite jobb. Lönen kommer även och det känns skönt.
och på lördag ska Krille köra taxi så då åker jag ut till hestra och baka pepparkakor med mamma och syster. Längtar tills dess :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0