Don´t Bring Flowers After I´m Dead

Sitter här hemma och dunkar Erik Hassel i takt till huvudvärken. Men fasen vad han är bra faktiskt.
Som sagt så har jag ont i huvet och de har jag haft sen igår kväll så snart 24 timmarm och inget hjälper, tabletter, dricka, mat eller cigg. inget hjälper. vad ska jag göra?

Ialla fall i morse tog jag en lång och härligsovmorgon med Älsklingen, när jag har gått upp ligger han kvar och läser dagens Tranås tidning och helt plötsliogt säger han:
- Är det inte en sånhär jacka du vill ha?
jag flyger in i sovrummet och konstaterar att de är verkligen en sånn jag vill ha och denna är till ca halva priset av alla jag kollat på. Jag flyger vidare in på toan och gör mig iordning tjatar på rille att han med ska göra det så vi kan åka upp till intersprot och köpa den till mig.
Och sagt och gjort. den passade super bra. så halva ska jag få i grymt tidig julklapp av Krille, valde själv att betala ena halvan för annars hade jag fått vänta ända till julafton innan jag sulle få den. Så nu får han ta o köpa nåt mera till mig som jag kan få då ist.
Efter stan gick jag till jobbet och jobbade några timmar. sen tog jag en sväng på stan och köpte mig ett par nya jeggins, trosor och torr shampo. Så nu har vi 3 biljetter till lyxshoppingen i morgon. hehe.
Ikväll blir det att bara ta de lungt. Krille är hos en kompis ikväll med så de blir ensamt här hemma. men i morgon ska vi 2 ha en mysdag och gå på stan, åta lunch ute och bara va :) längtar.


Den är min och den är röd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0