En ny vecka har satt fart!

Igår hade jag o krille en mys dag. Sov länge sedan tog vi en söndagstur till mantorp och kollade in deras "stora" utbud av affärer. haha, ne men de var mysigt. sen stannade vi i mjölby på lite käk.
Väl hemma sen så blev de att ta lungt, fick sån huvudvärk att jag var helt säker på att huvudet skulle explodera vilken sekund som helst. Så jag la mig i soffan och kollade på oth, och en sak jag inte kan förstå är varför i hela friden ska alla bra serier sluta när det är så sjukt spännande. Aaa, då blir man ju bara arg!
Senare på kvällen lagade krille en god kvällsmat till oss som vi avnjöt ihop. han är bara frö bra ibland.

idag kom johanna o Tindra förbi en sväng och tindra stannade kvar här en stund medans johanna åkte o klippte sig. Sen följde jag med dom hem till hestra. Jag o Tindra kollade på Lotta på bråkmakargatan så sjukt roligt det är alltså:

Tant - Har inte du någon näsduk?
Lotta - Jo det har jag, men den lånar jag inte ut till folk jag inte känner!


Hahah så bra. sen gick vi ner till mamma och pappa en sväng innan Krille kom för att hämta mig.

Nu blir de unga mödrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0