Friday night!

Då var det fredag igen gott folk.
Och min dag har varit jätte mysig, efter att bara gått in nu i 2 dagar så var det skönt med lite fredag och att det hände lite saker.
tog en lugn och skön morgon här hemma, sen gick jag upp en sväng ensam på stan för att vänta in att klockan skulle bli ett då jag gick till arbetsförmedlingen och pratade med min handledare så nu är man inskriven på Jobbgarantin och kommer få några extra slantar varje månad. gott. efter de kom älsklingen och hämtade mig och vi åkte hem en sväng för kl 2 väntades det lägenhetsvisning, och herre gud säger jag bara. de va nog den fulaste lägenhet jag sett. haha, ne så den ska vi absolut inte ha. efter det så åkte vi hem och åt lite mat sen kom de hir lite killkompisar till krille och dom stack sedan vidare iväg för att åka på hokey.
Då kom Lillebror en sväng till mig innan Far kom och hämtade oss för att åka ut till Hestra. Var uppe hos Johanna och Tindra en sväng sen åkte jag och mammsen in till stan och handlade lite, sen ut till hestra igen och åt kvälsmat, kollade på idol och pratade massa. Väldigt mysigt kan jag lova.
Nu har mamma nyss skjutsat hem mig och jag sitter här och väntar på att krille ska komma hem men de lär han ju ändå inte göra än på någon timme.

inga planer än för morgondagen förutom att jag ska gå upp till Skafferiet och prata lite. sen hoppas jag på att jag o krille hittar på något. Vi har iaf bestämt oss för en lugn och trevlig helg tilsammans. dock vet jag att det vankas fotboll på tv:n i morgon kväll. jag får väl dra ur proppen och säga att strömmen gått. haha, tända lite ljus och ha de mysigt, eller gå på bio?!
Trevlig helg alla iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0