im sorry!

Lessen för grymt dålig uppdatering, men har inte redigt haft ork och tid dom senaste dagarna. men här kommer en liten uppdatering.

I måndags åkte jag iväg till Ullared med sarah och hennes familj (mamma, moster & Kusin). Vilket var hur kul som helst. Detta hade jag sett fram emot redigt länge. och jag hittade allt lite fine grejjer. dock hittar jag inte sladden till mobilden så kan inte lägga upp bilderna men de kommer jag lovar. Vi åkte iaf hemmifrån vid 20 över 6 på morgonen och var hemma vid halv 10 på kvällen så jag var lagom trött kan jag säga. Men de var det värt.
I tisdags fixade jag med alla min nya grejjer. Sen på eftermiddagen var jag uppe på skafferiet en sväng och hälsade på Jennifer och sen vid kl 18 var det dag att gå hem till Sandra och hennes nya lilla krypin, och så fint hon hade. Nu vill jag också flytta till nåt fint :)
Sen i onsdags och idag har jag jobbat. Mamma och Pappa var uppe på en fika och det var himmla mysigt. hade bakat lite kakor när jag kom hem från jobbet som jag bjöd på.
Nu sitter jag här hemma i min ensamhet och väntar på att Mammas pojkar ska börja.
krille är ju naturligtvis inte hemma, börjar nästan glömma hur han ser ut. Haha, men de har inte blivit så mkt tid ihop nu. men de vill jag ta igen.
I morgon blir det att jobba ännu några timmar på skafferiet. Känna lite pengar.
I helgen blir det bara lungt, känner att jag behöver vila upp mig lite. inte blivit mkt sömn dom senaste dagarna.

ne nu ska jag ta o fixa lite kvällsmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0