Nu är hon äntligen här!

Ja för det blev en hon, en söt liten Tuva fick jag bli moster till igår. Och det ska bli så grymt kul att få träffa henne i morgon. Längtar.

Idag har jag jobbat på ica i 4 timmar och det gick mycket bra. Efter jobbet mötte jag upp Sarah och vi tog en såndär mysig lördagsfika på stan som jag tycker man ska ta alla lördagar hela året.
Efter det åkte jag hem och fixade mig lite för krille bestämde sig för att bjuda mig på lunch på stan.
Väl hemma gick jag och la mig och sov, tanken var att jag skulle sova en lite stund med de slutade med att jag vaknade upp över 3 timmar senare. Och jag har blivit förkyld :S hoppas på att de går över!
Nu ikväll ska vi iväg till svärföräldrarna på lite kalas. Ska bli skönt att komma bort lite.
I morgon blir det Hestra, ska ut till mor o far och fixa lite sen blir det att träffa Tuva om jag inte är förkyld. Det får jag inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0