Sunday morning!

Tyckte jag var så duktig idag som sov ända till kl 11, vanligtvis sover jag till 8-9 nu för tiden. Men så duktig var jag trots allt inte eftersom jag inte ställt om klockan än. Hmm, så då var den ju bara 10.
Min man ligger fortfarande och sover. och jag är hur pigg som helst och man vågar ju inte göra speciellt mkt såhär på morgonkvisten, ifall man skulle råka väsnas lite. Så jag får fortsätta att vara tyst.

Som sagt så var jag ju hos familjen i hestra igår, var inte allt för kul kännde jag men när jag mamma och pappa kollat klart på Dansbandskampen körde mor hem mig till Tranås.
jag har inte en aning om när Krille kom hem i natt, han väker alltid mig och pussar lite på mig när han kommer hem, men från denna natten har jag inget minne från de, jag måste sovit väldigt gott :) och de känns bra .

I morgon är det en ny vecka och mina planer är dessa:
* Syster fyller 24, kalas.
* Tandläkaren, shopping i Linköping med Älsk.
* Jobb på Ica fredag och Lördag.
så det var ju inte allt för mkt inplanerat dock. men jag ska nog lyckas underhålla mig.

Ha en bra söndag alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0