underbara lördagkväll!

Då var det åter lördag kväll. Blir riktigt lungt ikväll. Lillis har varit här sen kl 2 typ. Skulle komma hockey med Krille och jag trode först de skulle vara slut frammåt 19 men icke, nyss kom de hit en till killkompis till krille och hokeyn var slut vid 21 trodde jag. om en lite stund kommer de ytterliggare 2 killar till och den där jävla hokeyn är slut vid HALV TOLV tiden. Vad tusan ska jag hitta på? ingen ork till något men känner mig rastlös ändå. Och regnet bara öser ner ute.

Dom senaste dagarna har det inte hänt allt för mycket, igår jobbade jag på ica mellan 14-20.30 cyklade hem och sov några timmar för att åter komma tillbaka till jobbet och jobba mellan 7-11 idag på morgonen. men känns skönt att man tjänat lite pengar iaf.
Väl hemma så gjorde jag iordning här hemma för att sedan kunna ta helg o inte behöva göra så mkt mera.
Tog mig ett riktigt varmt bad och tinade upp kroppen.

I morgon har jag heller inget planeret, hoppas på att Krille är sugen på att hitta på något. Plus att de är våran 1 månads förlovningsdag :) haha, nåt att fira .

Nåt att längta efter är även den 19 oktober då de blir Ullared med sara m.fl . Stuga i lofsdalen är ju bokad nu över nyår så behöver jacka och vantar o lite sånt. plus att de alltid är annat som behövs också.

Nu blir det nog sängen och en bra bok. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0