Veckan snart slut!

Är visst grymt dålig på att uppdatera här. oops.
Igår var en kanon dag, jag och krille satte oss i bilden kl 9 på morgonen för att åka till linköping för lite shopping och ett besök hos tandläkaren. var hur mysigt som helst. Så nu är jag 4 linnen och en sjal fattigare :(
Vi åkte även en sväng till Cloetta butiken och köpte lite godis. Skummtomtar och kexchoklad. Vi var hemma vid ca 7 på kvällen och då var jag trött, riktigt trött.

idag var det att gå upp tidigt för att gå på ett möte på arbetsförmedlingen och de var nog de värsta jag varit med om, höll på i 2 timmar. jag kallsvettades, skakade och trodde jag skulle svimma vilken sekund som helst. men jag bet ihop och lyckades överleva. Nu är jag hemma en stund för att sedan gå och jobba på ica mellan 14-20,30. Så jag hoppas verkligen jag piggnar till. blir även jobb i morgon mellan 7-11. haha, gött då blir de masa pengar :p röd dag, storhelg och massa OB! Sen på kvällen blir det feeeeest!

Just de på måndag ska jag iväg på något, något bra! Något som ger mig lite inkomst! Om jag lyckas vill säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0