What to do?

jag måste nog ha tråkigast i världen just nu.
igår var jag inne exakt hela dagen pga av att jag var få grymt förkyld, idag är jag frisk, lägenheten är nystädad och tvätten i tvättstugan. Och nu då vad ska jag göra för något. Ingen som har tid för mig.
och inte har jag någon lust att gå ut på stan heller för då gör man bara av med massa pengar och de har jag absolut inte råd med nu. så vad tusan ska man göra?
I morgon ska jag iaf till arbetsförmedlingen och prata lite, sen går jag väl en sväng på stan och vid halv 4 tiden kommer lillebror och besöker mig en stund.

Har sån stor lust att flytta, visst har vi pratat om det i över ett år. men ajg blir galen på krille. ena stunden vill han och andra inte. kan han bara inte bestämma sig!
Övert på listan står naturligtvis ett hus vilket vi kollar efter men eftersom jag inte har nåt jobb så kan de ju inte vara för dyrt och här i stan kan vi ju glömma. men jag är sugen på hestra, ja jag gillar det stället, plus att jag har familjen där.
så de är väl bara att gå och hoppas på att vi hittar både jobb och hus snart. jag kvävs i denna lilla lägenhet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0