En blåsig söndag!

Vårat internet har krånglat lite väl mycket nu sen i förrgår. Där för inga roliga uppdateringar så nu kommer allt i ett inlägg.

FREDAG: Var uppe med tuppen för att ta en sväng på stan med Jennifer. Vilket var väldigt mysigt. Något speciellt att gå på stan en fredag, mycket folk ute, det är torget, snart helg ja mycket mysigt. Det var ju även löne fredag så lite kunde man shoppa, Köpte mig en redigt snygg stickad, klänning/tunika/tröja (Bild nedanför) en liten fin blombukett på torget och naturligtvis lite gott på bolaget. Efter att vi sprungit runt på stan och ut o in i alla möjliga affärer var det dags för jennifer att jobba så jag följde med och tog en fika på jobbet.
Sen begav jag mig hemmåt för att åka en sväng till Linköping med Sandra Palmer. Vilket också var super mysigt o kul. Åt lite gott på ikano och handlade lite. Blev ett skit snyggt skärp på Gina brett med nitar ( Bild nedanför), en beige stickad mössa. Sen var det dags för Ikea. Där jag redan hade planerat innan att köpa en Tv bänk och ett Tv bord. så det fick de bli, bilder kommer upp på det senare. Köpte även lite värme ljus och kartonger. Sen bar det av hemmåt.
Väl hemma så skulle Krille ut o festa och lämnade mig hemma med 2 stora kartonger med möbler som skulle sättas ihop. Men IKEA måste ju vara guds gåva till kvinnan. Så jag satte igång och satte ihop bordet och de blev super bra. Orkade inte med Tv bänken och snart skulle idol börja. Så de lämnade jag över till en karl.
Vid 12 tiden rullade Krille in genom dörren och vi gick o la oss.

LÖRDAG: Dags för lite jobb denna dag. Så åkte upp till Skafferiet och jobbade några timma ihop med Jennifer o Angelica. Vi fick även lite besök av Mamma, Pappa, Tindra,Krille och Lillis. Var grymt lungt i början av dagen men sen öste folket in och vi fick mkt att göra. Vid 4 tiden slutade vi och gick hem.
Hemma, Krille hade satt upp Tv bänken och gjort så fint. Tog det lite lungt en stund sen var det dags att göra sig iordning för lite fest. Krille åkte iväg och jobbade på taxi på natten så jag passade på ;).
Vid 7 tiden kom Jennifer hem till mig och naturligtvis glömt groggvirket så åkte till Willys o köpte lite Juice . Sen hem igen o vi satte igång o dricka och prata. Tiden rullade iväg och vi gick upp till Sandra o Peter för lite fest. Var där en stund sen skulle vi bege oss till Babar, på vägen ringde Maggan och vi gick upp till henne för att hämta dom emn blev kvar lite för längge. Så vid 12 stog vi i kön för att komma in på Babar, betalade 100 spänn och var där inne i knappt en halv timma. Fy fara o vad onödigt de var. Är nog enda ångesten jag har idag kan jag säga. fattig som man är. Väl ute bjöd lillis mig o jennifer på lite natt mat på Jalles, så var vi vid torget o träffade på lite folk. Sen delade vi på oss och alla gick hem till sitt.

SÖNDAG: Idag blir det middag ute i hestra hos Mor o far. Jag har beställt en redig söndags middag. Biffar (av något slag) Potatis, Brunsås, Lingon, Svartvinbärsgelé och Mjölk till det! Oooh så gott de ska bli.
Sen ikväll blir det förhoppningsvis bio.



Lördagkvällens outfit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0