it´s a good day!

Snart dags att bege sig till jobbet för att jobba i 4 timmar. Precis lagom om jag får säga det själv :)
Än så länge har dagen vait kanon. Krilles mor, far, mormor och morfar var och hälsade på en sväng nu på förmiddagen. Hans mormor och morfar ville gratta oss till förlovningen och i pressent fick vi en riktig plättlägg (?) en gjutgärnspanna som gör små pankakor. Och var inte det en kanon pressent. Inget man går o köper själv men ändå nåt man verkligen vill ha. Så nu får jag ta o bjuda upp lillebror på lite plättar. För när han var lite älskade han när jag gjorde sånna till oss när mor o far var borta :)
Posten kom även idag med en värdecheck på 50 kr och massa rabbater fråh åhlens. Sitter fint kan jag lova. och efter jobbet ska jag möta upp maggan så ska vi cyckla upp till preem och hämta ut lite kläder från ellos, dom jag beställde innan i veckan. Bara hoppas att de blir bra nu :)
Som sagt en bra dag och klockan är bara snart halv 2. HALV TVÅ!!!!! Måste nog sticka till jobbet. börjar ju snart förtusingen!

Ha en bra dag alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0