it´s over

Då var ännu en helg över. och denna helg har jag jobbat fredag kväll och nästan hela lördagen, därför lite dåligt uppdaterat.
Men även att jag jobbat har jag hunnit med lite mera. I fredags efter jobbet när jag kom hem vid halv 9 hade Krille fixat /middag/kvälsmat och vi kollade på idol, sen åkte vi iväg och hyrde lite filmer. Och kollade på kärlek 3000 denna kväll. oh, gud så dålig den var.
Så var det då jobb i lördags och efter det åkte jag hem o gjorde mig iordning sen stacka jag o krille till Golden Thai och åt mat. och de smakade gott efter en halv macka o en banan på hela dagen. Direkt efter det åkte vi hem till familjen i hestar och hälsade på och visade upp våran nya fina bil som krille hämtade i fredags. I hestra bjöds det på ostkaka och massa prat. På kvällen blev det att bara ligga i soffan o kolla film. Igår var det söndag och vi satte igång med att rensa ut förådet, vilket behövdes. Sen tog jag även våran garderob uppe i lägenheten, började bli lite väl mkt saker där inne förutom kläder så de åkte ner i källaren. Nu ska jag bara fixa alla kläder som jag sagt innan att jag ska ta tag i.
Vi 3 tiden igår lämnade krille mig i några timmar frö att gå på hokey och då satte jag på en redigt bra film P.S I love you . ojoj, kankse tur att han inte var hemma så jag kunde ligga och böla hur mkt jag ville. för det behövdes till den filmen. Vanligtvis kankse man gråter i slutet av filmen när nån dör. men i denna filmen dog han ju i början.

Har kännt mig lite krasslig nu i några dagar, började med lite halsont mend e gick över. sen ahr jag haft ont i kroppen trode de berode på att jag jobbat o burit tungt men nu har jag nog fått min förklaring till de hela. Igår började jag snora och nysa och det har hållit i sig. Usch känner att jag inte har tid med att vara sjuk.

Och vi är i full fart med att leta redan på en stuga uppåt i landet. Vi ska dra iväg ett gäng på skidsemester, förhoppningsvis blir det över nyår :) Så skönt att få komma bort och göra nåt kul. Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0