Spend the money!

Och vart är min höst?
Solen skiner som aldrig förr, och det är sjukt varmt ute.
Och här inne sitter jag. haha. ne men ikväll blir de svamp plockning med svärmor. Ska blir skönt att få komma ut i skogens friska luft!

Jobbade på Skafferiet igår, gött med lite jobb. Plus att dom ringde från ica igår och frågade om jag ville jobba på torsdag och om jag ville sluta vid halv 4 på lördag istället för 11. Känns som de drar igång med lite jobb nu. men får väl inte förvänta mig för mycket.

Beställt lite nytt från ellos idag med, dom har faktiskt snygga kläder.
Blev en vinter jacka för endast 29 kr, en skjorta för 89 kr och en snygg kofta för 95 kr. alltid kul att handla när det är bra priser. Så nu väntar jag bara på att de ska komma hem till mig.

Nu ska jag upp till Skafferiet och snacka lite med Jennifer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0