Tindra 2 år

Igår var det då dags för min lilla sötnos att fira sin 2 års dag. kan faktiskt inte förstå att det gått så fort. och nu är nästa syster"barn" påväg. om 3 ½ vecka kommer storken är det sagt!
Iaf, så umgicks jag med min syster hela dagen igår, och vid halv 2 hämtade vi Tindra på dagis sen hade vi bankalas i hennes rum. Så mysigt så. Och naturligtvis var det min pressent som var den populäraste. En rosa och blå sparkcykel. tråkigt nog fattade hon inte redigt att man skulle sparka sig fram med ena foten så hon ställde sig snällt på den och väntade på att nån skulle putta på henne.
Iaf så vid halv 6 tiden kom det lite folk för att fira tösen.
jag kan ju lova att jag sov gott i natt :)


Sötnosen när hon var ca 8 månader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0