Torsdag!

Igår träffade jag Sara en sväng på stan. Började med att gå och fixa en lugg på mig. Vet inte redigt om jag gillar det eller ej. Känner mig barnslig. men va tusan den växer ju ut ! Iaf, vi gick en sväng på stan och in och ut i tranås alla affärer. Haha, ne men några gick vi allt in i. Efter det tog vi en god fika på Gotteriet för att sedan bege oss ner till Ica för att handla lite. var en mysig stund med henne.
På eftermiddagen åkte jag o krille ut till hestra för att hälsa på mamma men vi hade inte en aning om att hon skulle iväg på ett möte så blev en snabb sväng.
På kvällen var jag grymt rastlös så jag hoppade upp på min kära cykel och åkte och solade. Vilket de troligtvis blir ikväll igen för jisses vad färg man fick .

Idag gick jag upp vid 8 för att jag ska kunna somna ikväll. Blir lite så när man är arbetslös att man sover länge sen är de omöjligt att sommna på kvällen. Tog en lugn och skön morgon läste i en bok och så, sen satte jag igång och storstädade heeela lägenheten. Och det känns väldigt skönt såhär efteråt när man sitter nyduschad i en nystädad lägenhet.
Just de. jag så ju att de var svart på himlen och visste att de skulle komma en skur, men när jag satt här i min ensamhet så bara smäller det till och jävlar vad de öste ner. Längesen de regnade så mkt och nu är himlen blå och allt detta hände på kanske 20 min. Plus att nu är mina fönster rena o fina!

I morgon blir det att fara till Linköping med sandra. Ska bli kul att komma utanför 50 skyltarna. haha, komma iväg och göra något. Och planerna är att inhandla : Tv bord, Tv bänk, mössa och kanske nåt annat fint :)
För jag får ju så mycket lön denna månaden. haha . not!




Och såhär blev mitt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0