100417 Lördag

Då var lördagen kommen. Sitter nu i soffan och tar de lugnt. Precis fått ordning på allt här hemma, eller inte allt men mycket. fick hem tv bänken igår med så de är så fint.
Tog en sväng på stan med min älskling idag, dock var de för kallt så de blev ingen lång sväng.

Igår blev det hestra iaf, och det var lika mysigt som vanligt. där bjöds det på paj och tårta. på kvällen när jag kommit hem hoppade jag upp på cyklen och trampade bort till svärföräldrarna så jag hann med båda ställena. och det var super trevligt där men krille var trött så vi trampade hem efter en stund sen.

inget långt inlägg men här kommer lite bilder med.



Sötaste flickorna Friberg



haha, hon är söt ändå.



Lilla Tuva <3



Halvårs presenter .



Någon fyllde inte år men hade turen att få lite paket ändå.



Min fiiina tv bänk.



Mitt fiiina tv bord.



Köpte mig 3 fina hjärtan när jag var på stan igår.



Och här är mina klänningar jag skickade efter. kan de bli sommar nu!


Ne nu ska jag ändra läge i soffan och läsa en bok. Härliga lördag eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0