Annandagen

ja då var påsken över för detta året.
Men jag har haft en lugn och skön påsk. 
i fredags blev det inte mycket av dagen. 
i lördags åkte vi ut till hestra kl ett och firade påsk med min familj. 
Vi målade ägg med lilla tindra och åt mammas goda påskat. 
på kvällen jobbade min karl och jag stannade hemma och låg och bölade till filmen 
allt för min syster. sen tag jag de bara lugnt fram till klockan slog ett och jag fick nattligt besök av maggan, så hon stannade här tills klockan slog 3 och hon kom på att det nog var dags att gå hem.
Tur nog så bor vi nära varandra. Satt iaf och pratade massa och det var mysigt.
Sen gick jag och la mig och sov tills krille kom he vid halv 6 och väckte mig men sen somnade jag om.
i söndags så låg ju krille och sov så jag tog en promenad och var ute på uteplatsen lite. men när klockan närmade sig ett tyckte jag inte han skulle sova mera så jag gick upp och väckte honom, la mig brevid och somnade. haha.
på eftermiddagen kom svärföräldrarna upp på en fika. sen blev det soffläge och vid åtta tiden komandreas ed mitt soffbord. nu är det bara tv bänken kvar. och gud så fint det blev :)

idag tog vi en lugn morgon sen tog vi en sväng ed bilen, först till ödeshög och sen till gränna, dock var vädret as kasst så vi satt bara i bilen hela tiden.
nu har krille stuckit iväg och kollar på hokey så jag ska mysa ner mig i soffan och gråta en skvätt till the notebook. den är ju sååå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0