Äntligen fredag

Så himla fort denna veckan har gått då. herregud. redan fredag och det känns underbart.
i onsdags blev äntligen tapetseraren klar här hemma. så de blev att sätta igång och storstäda hela lägenheten efter det. fy tusan vad det blev skitigt.
igår gjorde jag inget vettigt av dagen, gick bara hemma och gjorde typ inget. men rätt skönt de med kan jag lova.
idag är vi bort bjudna till 2 ställen. Hem till hestra där lilla tuva blir ett halvår och sen hem till svärföräldrarna. och jag kan verkligen inte bestämma mig vart jag ska, men just nu lutar det mest åt hestra då min mage inte är på de bästa humöret. så det får bli så. eller? hmm, jag får nog fundera lite till.

just det, ni väntar säkert med att få se mina nya fina tv möbler, men än har jag inte fått tv bänken så jag tänkte vänta på den innan de blir några bilder, men jag får den antingen idag eller i morgon. så ni får allt vänta. ;)
de kommer bli super fint här :) whooo, så himla glad att jag köpte dom.

i helgen blir det inget speciellt, som vanligt. haha. men kan tänka mig att krille bara vill ta de lungt, så då får de bli så. har ju ändå varit något nu varje helg som varit. men man vet aldrig. kanske hittar på nåt ändå.
nästa helg ska vi iaf till linköping och shoppa lite på ikea. ska bli super mysigt. en ny matta står på listan iaf, en viiiit ryamatta. fattar inte att jag lyckades få krille att vilja ha de men han sa faktiskt inget när jag sa priset sa han bara att då kan vi ju köpa två ifall den första blir skitig. haha, naturligtvis ska vi inte köpa två men en iaf.
nu börjar det iaf bli helt klart här hemma, bara "krilles" rum som är kvar men det får han allt fixa själv eftersom jag inte får lägga mig i inredningen i det rummet. haha, men jag är nöjd, jag har ju alla andra rum så :)

ne nu ska jag ta och ge mig ut på stan en sväng. är ju solsken idag, även att de blåser som satan.
bye.

Lilla skruttan blir ett halvår idag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0