Det är dags för fredagsmyyyys

Då var fredagen kommen. Känns underbart skönt.
Har varit borta på arbetsförmedlingen nu. och de va redigt mycket folk som stod utanför i kylan och väntade.
Men när dörrarna öppnades var jag snabb med att slinka emellan och lyckades komma först. haha.
Sen tog jag en runda på stan. Fick med mig 3 super snygga dukar från inne. Endast 15 kr st. Det passade min ekonomi perfekt.

Kyla. ja de är vad det är i tranås nu. satan vad det är kallt ute nu. Brr. Bara för att jag skrev igår att det varit varmt i flera dagar. Så nu hoppas jag på att de vänder, iof har dom ju sagt väderfolket på tv 4 att de ska bli fint på söndag så vi får väl be till vädergudarna att det ska bli så med.
Fick dra på mig vintejackan och halsduk idag när jag gav ig ut. Kanske skulle behövt thermobyxor också. mina ben är fortfarande jätte kalla.

Ikväll blir det fredagsmys med min älskling framför tvn. Vilket jag ser fram emot. precis så man ska avsluta en vecka på, fira in helgen med soffan ;)

I morgon kommer våran tv bänk också, om färgen torkat.
Väntar även på våra kläder som vi beställt men verkar inte som det kommer komma
idag så de får väl bli på måndag då. naturligtvis, bara för att jag ville ha dom till helgen.
Men inget blir väl som man vill.



Kan man längta så mycket efter något som känns så långt borta just nu?
Kan man inte vrida fram och stanna klockan. 
Kan man bygga flygplan som kan flyga. 
kan man bygga båtar som kan vara på vattnet utan att sjunka. 
Kan man bygga rymdskepp som kan ta en till en annan planet.
Ja då kan de väl för tusan vara nån som kan fixa så man kan skjuta fram och stanna tiden. 
Eller? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0