Härliga fredag

Sitter hemma i soffan jämte krille som håller på och fixar med nya tvn han köpt till oss. en 42 tum. gott som fasen.
dagen har varit helt okej. lönen kom så jag skulle ge mig ut på stan, alltid lika kul när man fått pengar. men idag hittade jag inget. handlade lite mat bara. duktig jag är. men kan nog bero på att vi ska till linköping i morgon och shoppa. åh vad jag längtar.

Igår var jag ute i hestra hos mian flickor, busade massa med tindra och gosade med tuva. så mysigt.
var även nere hos mina föräldrar och fick min skjorta och tusan vad jag är nöjd. så fin den var.


Tindra bakade en kladdkaka till oss med hjälp av johanna naturligtvis.


Kan man bli sötare?


En till skönhet <3


Nya skjortan :)




Fick även hem ett väggord idag.

det var mina senaste dagar då ;)
Nu ska jag sätta fart med lite fredagsmysss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0