Helgen

Strålande sol idag, åh så underbart.
Idag blir det att plocka ner allt från väggarna i sovrum och vardagsrum. För i morgon kommer dom hit och tapetserar. Äntligen får jag väl säga. väntat ända sen vi flyttade in hit. Men nu blir det äntligen av och de är skönt.
Igår var det kalas ute i hestra. Min morbrors sambo fyllde 60 år så släkten träffades och firade henne.
Det serverades god mat och dricka. och det var riktigt trevligt.
Och jag fick mysa massa med min lilla Tuva och även Tindra.

På kvällen var det hade jag och krille tänkt bjuda hem lite folk hit en vi var ute för sent så ingen som kunde typ.
manne svek oss inte iaf så vi satt här och pratade och drack lite. så de blev väldigt lugnt.

Japp i korta drag så är det såhär min helg sett ut.



dagens outfit!



Tre söta tjejer. Tuva, Tindra & Emilia







Pappa (morfar) och Tuva



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0