hopplöst

usch. har verkligen inte gjort ett skit på två dagar nu. bara gått hema och jag blir galen. magen har varit skit och vädret likadant.
har roat mig med dator, tv och en bok. inget kul alls. skulle blivit hestra i tisdags men de blev inte så. skulle jobbat idag men blev inte så heller då jag inte behövdes. tråk. men i morgon ska jag iaf ut till hestra. först vara barnvakt åt tindra sen blir de att ugås med syster, tindra och tuva. kommer bli mys.

känner att jag verkligen behöver göra något. vilken tur att det snart är lördag och jag och krille ska åka till linköpin och shoppa lite. ska bli grymt kul. tror jag behöver komma utanför 50 skyltarna lite.

ne nu kommer gubben hem snart,dags att ställa sig i köket som den hemma fru jag är. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0