när är han klar?

usch jag blir galen här hemma! tapetseraren (eller heter det målare) blev inte klar igår så idag är jag uppe tidigt igen. han kommer efter 7 någon gång. men det är skitigt och saker överallt här hemma. och jag står inte ut. 
men idag ska han bli klar iaf så då blir det storstädning sen efter de. 

Igår hade jag en kanon dag. var på stn en sväng på morgonen, inhandlade ett par thigts och två stickade tröjor. och allt detta på halva rea priset. haha. sen träffade jag sarah och kollade in hennes otroligt fina lägenhet. 
efter det var jag hemma en stund sen fick jag gå ner till colorama och hämta ut tapeter. efter det åkte jag ner till ica och hämtade ut ett paket. japp äntligen kom det från bubbleroom, och klänningarna var jätte bra och jätte fina. sen på eftermiddagen åkte jag och krille och handlade sen blev det soffmys resten av kvällen. just de han med ett bad där emellan också. 

idag står det inget annat än städ på schemat. är inte allt för pigg heller. magen bråkar med mig hela tiden. plus att jag är så himla snorig just nu men jag hoppas de bara är nån morgonförkylning. 


Såhär jätte pigg är jag idag, not. 
Nya tröjan. så skön :) 

Kommentarer
Postat av: snuskmaggan

det är den här jädra vårpollenskiten som gör att vi är snoriga! så trött påt.

2010-04-14 @ 07:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0