PåskAfton

Då var äntligen årets påskafton här. och jag som längtat så efter denna dagen.
Blir att lämna staden idag och åka ut på "landet" och fira påsk. Hem till mor och far.
Käka mammas underbart goda påskmat. Busa med mina söta flickor och bara njuta. och det är så himla fint väder idag med. de är ju helt kanon.
På kvällen ska min älskling jobba tråkigt nog, alla vänner ska festa men jag tar det lungt som vanligt. Nykterist. ja man kan ju tro det. inte drukit sen nyårsafton. haha, nej jag är inte gravid. jag har bara en mage som aldrig vill ha kul och alkohol är nåt han verkligen inte tål.
Visst man kan väl vara nykter och festa, men det är inget som känns så lockande. För hjärnan vill ju en annan sak. Hoppas inte mina kära vänner tycker att jag är världens tråkigaste, men dom vet ju hur jag har det. så jag hoppas de räcker att hjälpa dom förstå mina val.
ja så jag får väl ta och kolla film eller nåt ikväll.
Men först blir det hestra och jag längtar så. Saknar mina flickor också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0