Shopping lördag

Åh vilken dag jag haft. Åkte iväg till linköping med krille idag. kanske inte de bästa då det är löningshelg. men vi ville som alla andra. Shoppa.
var rea på gina dagen i ära så köpte mig 2 koftor, 2 linnen och 2 tröjor för 49 kr st. aah, så billigt. vi köpte en matta och massa annat smått. plus att jag har bokat ett par vita converse som kommer komma om ca 10 dagar. helt slut över allt. inte ens converse har några kvar men intersport här i stan skulle få in och ett par är tjingade till mig .

ligger nu i sängen och är helt slut. krille kollar på hokeyn där nere och jag har ingen lust att höra ljudet av den nu. usch. kan man bli mindre sport intresserad  än jag?. haha.

ikväll blir det lördagsmys. ska bli skönt. ska ta och kolla bands of brothers fast inte första säsongen utan helt nya avsnitt. ska bli spännande hoppas på att det är lika bra som förra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0