sista helgen i april men helt klart den bästa.

Åh, vilken underbar söndag jag hade. I ördags tjatade jag på krille att vi skulle åka ut till stugan. och som många vet får jag alltid som jag vill. haha, så vi tog bilen ut till torpön i vårvärmen, svärfar hämtade upp oss med båten och vi åkte till stugen. helt underbart med första båtturen för i år. ute i stugan satte jag och krille igång med att ordna med vassen, krille klippte och jag krattade. så skönt att få vara ute och trädgårds arbeta. och jag och krille kom överens om att vi bara måste skaffa ett hus snart. okej, kanske inte blir de närmasta året eller så men ändå. efter hårt arbete bjöds det på grillat. åhh, ja varför inte slå ihop allt, årets första båt tur, årets första besök i stugen och årets första grillning på samma dag. helt jäkla underbart. när vi gick och la oss på kvällen bara njöt jag över vilken fantastisk helg vi haft. började ju med ny tv på fredagseftermiddagen, shopping och mys på lördagen och sen stugan och allt på söndagen. är nog allt som en helg ska inehålla. fast en ny tv varje fredag behöver man ju inte.

dom senaste dagarna har de inte blibvit så mkt kul. jobbade lite igår och idag städade jag hela lägenheten. blir jobb i morgon och på fredag.
och på fredag är det ju även valborg. jisses nu är det snart sommar. och då blir de lite fest medpå fredag, usch, nervös över hur det ska gå med min mage. så man får väl se om det blir någon utgång för mig eller inte. men de får vi ju hoppas på, inte varit ute på krogen sen hallowen.
fick hem en fin klänning idag med som jag ska inviga på fredag iaf. den var super fin.


Ser det inte härligt ut?


Arbetarn.


Snett smajl, men fortfarande glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0