Smuts och nya tapeter

Uppe med tuppen idag, kl är nu halv 7 och jag sitter och väntar på tapetseraren som kommer om en timma. Usch varför ska dom börja så tidigt för? Men de kanske bara är bra för mig att komma upp lite tidigt nån gång.
Ser iaf förjävligt ut här hemma. Skitigt och möbler står överallt. Men idag blir det klart med tapetseringen iaf så de kommer att städa här i eftermiddag och i morgon. Känner att de får bli den där vårstädningen då.
De blir ju ingen stor skillnad här nu med nya tapeter eftersom vi ska ha samma färg på dom väggarna, får bara nya eftersom de var så mkt hål och skit i dom andra.

Igår var ju en helt värdelös dag. hade så grymt tråigt, satt inne typ hela dagen, men på eftermiddagen gick jag ner till jennifer en sväng. sen blev det tv mys med krille :) 

Haha, Vi har ju ett rum här hemma som vi kallar Krilles rum, bara för att han har sin dator här, sen har vi en tv och soffa här inne, och det är krille som har fått inreda här. därför säger vi Krilles rum.
Men iaf nu när vi inte kunnat sitta nere i vardagsrummet så har vi suttit här inne och de har kännts som man åkt några år tillbaka i stiden och sitter hema på hans pojkrum, att hans mamma ska komma upp och fråga om vi vill ha lite saft snart. haha, men ändå så himla mysigt.

Idag ska jag ner till Lindex en sväng, hört att dom ska ha halva rea priset så tänkte kolla in det. Sen ska jag även träffa sarah en sväng. Hem och kolla in hennes nya lya och så. De kommer bli mys :)
sen blir det väl att börja städa, ska även sätta upp lite på väggarna här med. Lite nya hål, haha.
Ne men är en fönster spegel som ska upp.

Nu har de fina vädret kommit tillbaka också, och det är underbart. varmt och skönt ute. Me like.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0