Torsdag snart Fredag

då var det snart helg nu igen då. de går ju i rasande fart tiden. man hinner knappt med allt.
Nu har våren iaf kommit på riktigt hit till tranås. eller, jag tror det iaf, har varit riktigt varmt ute nu i flera dagar. och det känns super skönt.

I söndags kom ju som ni vet mitt efterlängtade soffbord och till helgen hoppas jag att tv bänken ska vara klar. så då kommer det komma upp bild på skönheterna ;)

Igår klickade jag och krille hem lite nya kläder också. belv 2 st klänningar till mig. Hoppas vi får hem det i morgon så jag kan använda en av dom på kalaset vi ska på. Ska bli mysigt att träffa släkten, och familjen ännu en gång. De blir 3 lördagen i rad som vi åker ut till hetsra nu. men mig gör det inget. haha, bara krille som tycker det börjar bli lite mycket. men sån är han. haha.
Ja, kalas är väl vad som händer i helgen. Inget annat inplanerat. men på söndag vankas det ju super fint väder så får nog passa på att vara ute lite. helst hade jag velat sola. men än så länge når inte solen fram till våran uteplats. får väl krypa upp och sätta mig i vardagsrumms fönstret annars.. eller nej.. det är jag på tok för höjdrädd för. haha.

I morgon vankas arbetsförmedlingen igan, känns som jag var där nyss men det var ju en månad sen nu så. haha, ska iaf försöka vara där lite innan 10 så förhoppningsvis är det inte allt för mkt folk där då.
man får väl hålla tummarna. Jag hatar att stå i kö, stå och vänta på att få en underksrift på ett pappaer bara. så jag hoppas det går fort.

Ja det är väl vad som hänt och kommer hända i mitt liv. inte överdrivet kul.
haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0