Torsdags Myyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

Nu är det slut på veckan, det är dags för torsdagsmyyyyyyyyyyys!
Haha, ja de funkar väl en torsdag också.

Sitter hemma själv nybadad i en nystädad lägenhet. ja det känns ändå bra. Älskling drog iväg på hokey, någonstans. Haha, ingen större koll på vart men vet att han skulle vara borta hela kvällen typ.
ja ännu en kväll i min ensamhet. men kul att jag tycker att jag är sånt bra sällskap.
Inte är det nåt vettigt på tv heller, hmm. får väl slå på en film då.

Imorgon ska jag försöka med ig krille på en biltur. ja, ut och söndags åka lite, fast det är fredag.
inget öppet men man kan ju alltid åka runt och kolla på den fina svenska naturen. haha
Men jag ser fram emot lördag då de blir hestra.

Oj vilket hila intressant inlägg. men skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0