vecka 16

sitter hemma nu precis hemkommen från dietisten. fått lite råd om hur jag ska göra för att få magen att bli bättre. så nu håller jag tummarna för att det ska hjälpa.
blir jobb på skafferiet om en liten stund. ska bli skönt att få jobba lite, inte gjort det på jätte länge känns det som.
men som vanligt blir det bara ett par timmar.

igår var det en lugn dag för mig och krille. hans mormor och morfar var uppe på en fika efter det var det tvätten som gällde och däremellan hann vi med en söndagstur med bilen.

i morgon blir det kanske en tur till hestra. ska hjälpa syster med att rota bland massa gamalt som hon ska sälja på loppisen vi ska vara med på här i stan. den 8 maj är de ju loppis på hela storgatan och dä kommer vi stå och sälja massa vi själva inte vill ha. så kom och shoppa. haha. 

ska även hem till mor o far och hämta en skjorta dom köpt till mig :) så snälla. behöver ju verklogen en skjorta, och den är i jeans. haha, för det har ju ju ingen. haha ;) 
men man kan aldrig få för mkt av något. 

annars har jag inte en aning om vad som händer i veckan. fast på lördag blir det shopping i linköping, försökt lura med krille till ullared ist med jag lyckas nog inte. tråkigt nog. hade annars varit super kul. 

ne nu kallar jobbet, tur de ligger på andra sidan gatan ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0