Aldrig som man tänkt sig

ne inget blir väl riktigt som man tänkt sig.
Planerna var ju att vi skulle pckat så mycket som möjligt i söndags.
krille ver verkligen på hugget men inte jag.
Han lyckedes iaf packa ner skapligt mycket.
medans jag låg i sängen och tittade på.
Mådde så dåligt att jag inte orkade nåt.
Men vi samarbetade med att fixa iordning balkongen iaf. alltid något.
Men jag har ju hela veckan på mig att packa så de gör iof inte så mkt.
Lyckdes packa ner en hel del igår men inte tillräckligt.
Hur mycket kvar som helst och på fredag eftermiddag ska allt vara klart då vi ska
börja köra massa lådor.

idag är det tvätten som gäller och det är hur mycket som helst, ska även tvätta nya lakan och handdukar som
jag gärna vill ha klart innan flytten.
Har även massa annat jag måste ordna. men de ska jag nog lycks fixa. eller jag måste det!

I söndags skickade jag och maggan efter lite kläder från gina. de blir 2 st tröjor till mig.
och sen skickade vi efter från hm också och de blev till mig ett par sommarskor och ett kuddfodral.







Tråkigt nog kan jag aldrig lyckas lägga in gina bilder här. men de får väl bli lite bilder när jag
fått kläderna. förhoppningsvis idag eller i morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0