Avundsjukan!

Idag har jag verkligen varit avunsjuk på krille. Han började dagen med att åka ut till stugan och skottade bort massa snö från taket, och jag kände att jag så himla gärna ville förlja med. Bara få vara ute i friska luften, gå en sväng och bara känna hur skönt det är. Och nu ikväll är han ute och festar. Jag vill också ut och festa, få göra mig fin ta på mig några nya partykläder och bara dansa natten lång. Åååååh, jag vill så gärna vara frisk.
Jag har iaf byggt mig ett fönster här hemma i lägenheten idag, de är inte klart än men bild kommer när de är klart. Inte så avanserat men ändå. haha. Kommer bli najs sen i vardagsrummet.
Sen har jag inte gjort mycket mera, finns inte jätte mycket att göra här inne måste jag säga. Vilket kanske inte är så konstigt.

Igår åkte jag och krille ut till hestra på kvällen. Käkade mat hos mor och far, satt och pratade och bara glömde alla bekymmer för en stund. så otroligt härligt. Jag älskar min mamma och pappa. dom är underbara!

I morgon ska jag och krille packa så mkt som möjligt. haha, lär väl inte bli allt för mycket eftersom han lär ligga bakfull mer än halva dagen och jag är som jag är nu för tiden. sjuk. spenderar ju dagarna på toaletten eller i soffan/sängen. så väldigt bra att få ner så mkt som möjligt i kartonger dessa dagar som är kvar för om exakt en vecka så är vi inflyttade. Gött att vi har lejt lite folk som ska hjälpa oss iaf. annars hade vi nog aldrig blivit klara, en som har problem med ryggen och en sjukling. skulle ta lång tid de.

jaja, nu vet ni hur min helg har och kommer se ut. inget livat dess värre men ändå. Ni läser ju om mig här. haha. och de är så mitt liv är just nu. Pissigt tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0