Idag bär det av..

..till storgatan 38. japp, vi flyttar idag. har altså sovit sista natten här på ringvägen inatt.
Dock kunde jag inte sova speciellt länge. Legat i sängen med magkramper hela morgonen och tillslut ville jag inte ligga där och störa krille så nu sitter jag här ist och har ont.
Lite nervös över hur de ska gå idag. Men jag ska väl inte flytta allt för mycket. ska spendera dagen med att packa upp så mkt som möjligt tillsammans med mamma.

När jag nu bara legat i sängen så har jag även tänkt lite. DE känns jätte konstigt att flytta nu, haha. så länge som jag velat flytta och nu när jag väl ska göra det så känns det såhär.
Är väl att de är så mycket minnen här.
Men jag är övertygad om att de blir kanon på storgatan.
Hur mer centralt kan de bli?!

Kommer inte bli nån uppdatering här på ett tag för de lär ju krångla rejält med internet nu.
och datorn åker inte upp förens vi har skaffat nytt skrivbord.
Så när jag är tillbaka här kommer en rejäl uppdatering om flytten.
och kanske massa bilder också :)

så håll ut!




Nu flyttar vi till storgatan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0