Jag kan inte göra annat än att skratta!

Dagen har bestått av att fylla massa flyttkartonger. Inte svårt måste jag säga. Fasen vad saker man har!
Men tog en rätt lång paus mitt i allt när Maggan kom förbi och gjorde mig sällskap. det som förgyller veckorna och dagarna här hemma är när de kommer en vänlig själ och besöker mig. Eftersom jag inte redigt kan ta mig ut kan jag inte heller besöka mina vänner. så de uppskattas när dom kommer hit! Dom är guld världa!
När Maggan hade gått så satte jag igång och packa lite mera. Jag har fått för mig att dett kommer ju att gå jätte fort att få ner allt. men de skulle jag inte tro att de kommer göra.
När man hela tiden måste spring på toa eller lägga sig för att man har så satans ont i magen så tar allt sin lilla tid. men på 8 dagar ska jag nog bli klar med allt.
satte igång förut och skulle tömma skåpet i hallen där jag har alla väskor, halsdukar/skarfar, mössor och vantar. har aldrig tyckt att jag haft speciellt mycket men både Krille, mamma och Johanna har alltid sagt - Du behöver väl inte en ny väska, de har du så mkt av! men har aldrig tyckt att de varit så mkt. De har ju aldrig varit fullt i skåpet så. Haha, men ki fick jag. dom hade visst rätt. Hur mycket som helst av allt. jag pustade ut och tänkte VILKEN TUR ATT KRILLE INTE ÄR HEMMA NU! han hade nog blivit galen. Dock är de ju inte det lättaste att lyckas gömma så mkt väskor och sånt i en flytt men jag får väl komma på en bra ursäkt!
Och jag som har spanat in en snygg väska på Lindex. och de blir ullared snart efetr flytten och jag lyckas alltid ha en väska med mig hem därifrån. Men jag får aldrig nog!
och jag har inte mage till att slänga något heller. Alla är fina och som fortfarande funkar att använda. och jag kan ju inte slänga nåt som jag kanske kan ha nån gång. Då kanske jag står där en dag och tänkaer. Den väskan skulle varit bra nu! Haha, men lite kul är de ändå.

Igår var jag ute i hestra som sagt och de var hur mysigt som helst. låg i soffan med Tuva och bara mös. Hon är så himla gosig, men hur många 4 månaders bebisar är inte det. Sen satt jag på golvet i Tindras rum och kollade på när hon lekte. satt och pratade massa med min syster och hade verkligen en kanon mysig dag hemma. Nåt jag verkligen behövde.
Ska ut till hesta i morgon kväll också, mor o far ska fira krille så då kommer vi ut dit. Mycket mysigare att vara där och jag måste komma här ifrån. så det ska bli otroligt skönt.

Tror jag fått nog av packning idag så nu ska jag lägga mig på soffan och läsa en bok skulle jag tro ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0