Små flickorna!

Då var jag tillbaka här igen. Känner mig grymt deppig och har gjort de nu i några dagar. Är så sjukt trött på att vara sjuk. Att inte kunna gör det man vill bara för att man inte orkar eller klarar av det. Men dagarna går hyfsat fort så snart hade de gått 3-4 veckor efter gastroskopin och då får jag äntligen svaren från proverna. Hoppas bara på att dom visar nåt. För jag orkar inte vänta längre.

Nåt som fick mig på grymt bra humör i måndags var att vi fick veta att vi kan hämta nycklarna till lägenheten nästa fredag. Whoo! Så den helgen blir de att flytta allt. Så nu ser de förjävligt ut här hemma. Flyttkartonger i hela vardagsrummet. Plus att jag satte igång och måla lite ljustakar och de häromdan så de står på ett bord och torkar i röran. haha. igår bytte jag även tyg på mina köksstolar. och de blev grymt snyggt. Innan var det ett lurvigt grått tyg (som fårskinn) låter konstigt jag vet men de va också jätte snyggt. men igår kom jag på att jag har ju faktiskt beiga gamla gardiner liggandes. Så fram med sax och (speciell) nitapparat och vips så var de klart. Och jag var så himla nöjd efteråt. haha. Bilder kommer väl sen när lägenheten är klart tror jag.

Idag tänker jag åka ut till hestra! Hälsa på min små flickor Tindra och Tuva. Inte träffat dom på 4 veckor nu så jag saknar dom grymt mycket. Sen måste jag komma här ifrån. Få nåt annat att tänka på än allt skit som är just nu.



Kommentarer
Postat av: Liza

Gumman.... lider verkligen med dej... låter inte som att du har en bra period med just din mage nu... men som ja läste får du se framåt mot flytten... =) vet själv hur pirret i magen är precis innan man ska flytta :)



Du får hälsa små flikorna å Johanna... ska ut å busa med dem på tisdag faktiskt =) hehe hitta på massa bus med Tindra =)



Ta hand om dej gumman!!1

Puss Puss

2010-02-03 @ 12:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0